پنجشنبه نهم فروردین ماه
به مناسبت میلاد حضرت قائم و نیمه شعبان

رقابت های آنلاین شطرنج آقایان ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار می شود

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) رقابتهای آنلاین شطرنج آقایان را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مسابقات آقایان روز جمعه ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح و دورهای بعدازظهر ساعت ۱۵:۰۰ برگزار می شود.

مسابقه رپید در سایت لیچس به صورت انفرادی، برای بازیکنان دارای ریتینگ زیر ۱۴۰۰ و بدون ریتینگ برگزار خواهد شد و سیستم قرعه کشی مطابق با سایت لیچس ( سیستم سوئیس ) می باشد.

مسابقه رپید ریتد با تایم ۱۵ دقیقه + ۵ ثانیه پاداش و مدت زمان استراحت بین هر دور مسابقه ده دقیقه در نظر گرفته شده و مسابقات در ۵ الی ۷ دور برگزار خواهد شد اما درصورت حضور کم شرکت کنندگان، تعداد دور مسابقات به طور خودکار توسط سایت تغییر پیدا کرده و برگزار کننده دخل و تصرفی در آن نخواهد داشت.

در مسابقه ۷ دوری ، ۴ دور صبح و ۳ دور بعدازظهر برگزار خواهد شده و در مسابقه ۵ دوری ، ۳ دور صبح و ۲ دور بعدازظهر می باشد. با توجه به محدودیت های سایت لیچس پوئن شکنی سونه بورن برگر لحاظ می شود و در صورت تساوی برگر رویارویی بین دو بازیکن ملاک رتبه خواهد بود که توسط داور مسابقه انجام می شود.

نحوه امتیاز دهی سیستم سوییس نیز به این شرح است:

هر برد ۱ امتیاز ، مساوی نیم امتیاز و باخت صفر امتیاز

ورزشکاران باید در سایت لیچس اقدام به ثبت نام کاربری کنند ( مراحل و نحوه ثبت نام کاربری به مدیریت برگزاری مسابقات ارسال شده است )

ورزشکارانی که نام و نام خانوادگی حقیقی خود را در پروفایل لایچس درج نکنند از لیست رده بندی حذف خواهند شد و چنانچه به هر علتی اکانت فردی بسته شود مقام بازیکن مورد نظر لحاظ نخواهد شد و بازیکن حق شرکت در تمامی مسابقات آتی را نیز نخواهد داشت.

گفتنی است سایر موارد پیش بینی نشده مطابق با قوانین سایت خواهد بود در پایان این رویداد، پس از بررسی سرداور نفرات برتر معرفی خواهند شد.

عدم ارسال مشخصات دقیق و آیدی بازیکنان در سایت لیچس به مسوول برگزاری به منزله انصراف از رده بندی تلقی شده و بازیکنان ۳۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه باید در بخش خود حضور یابند. 

ورزشکاران موظف بوده نسبت به رعایت بازی جوانمردانه، اهتمام ورزند.