شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

تاثیر روانشناسی بر درمان دیابت

برای کنترل و درمان بیماری دیابت باید روانشناسی در دیابت را جدی بگیرید. شاید لازم باشد که هر روز دارو بخورید یا انسولین تزریق کنید، روزی چند بار قند خون‌تان را کنترل کنید و هر چند وقت یک بار سری به آزمایشگاه و مطب پزشکان معالج‌تان بزنید.

ام.اس به معنای ناتوانی نیست

دکتر سید مسعود نبوی متخصص مغز و اعصاب و فلوشییپ بیماری ام اس اخیرا در یک وبینار آموزشی به سوالات بیماران پاسخ داد. گزیده‌ای از گفته‌های این پزشک متخصص که قطعا سوالات ذهنی بسیاری از مبتلایان به ام اس است را در این مطلب بخوانید.

دهمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

دهمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

نهمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

نهمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

هشتمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

هشتمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

هفتمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

هفتمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

پنجمین و ششمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

پنجمین و ششمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

چهارمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

چهارمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

سومین نشماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

سومین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

دومین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

دومین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

اولین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

نخستین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد، در این شماره مصاحبه با مسوولان، قهرمانان و ورزشکاران و همچنین مطالبی علمی مرتبط با ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مطالعه خواهید کرد.

از قهرمانان مدال‌آور استان قزوین تقدیر شد

در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان قزوین و سایر مسوولان استانی از مدال‌آوران و افتخارآفرینان هیات ورزش بیماران خاص این استان تقدیر شد.

کریمی رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری شد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضای استان چهارمحال و بختیاری برگزار و عباس کریمی برای 4 سال آینده سکان هدایت این هیات را در دست گرفت.

تقدیر از مدال آوران تهرانی رقابت های جهانی پیوند اعضاء در استرالیا

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از مدال آوران حاضر در رقابت های جهانی استرالیا تقدیر شد.

ایران پدیده مسابقات جهانی استرالیا شد

با اعلام فدراسیون جهانی پیوند اعضا، کاروان ایران به عنوان پدیده مسابقات جهانی استرالیا معرفی شد .

از بانوی قهرمان سمنانی تقدیر شد

در مراسمی با حضور مسوولان سمنان از بانوی مدال‌آور این استان تجلیل شد.

تیم تنیس‌روی‌میز تالاسمی خوزستان به عمان اعزام می‌شود         

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در ادامه انجام کارهای بزرگ جامعه مخاطب خود، این بار تیم تنیس روی میز تالاسمی استان را به عمان اعزام می کند.

تقدیر از ورزشکار مدال آور استان کهگیلویه و بویراحمد

طی آیینی باشکوه و با حضور مسوولان استانی از ورزشکار مدال آور استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

با قهرمانان پیوند اعضا/ معرفی مدال‌آوران دارت ایران در رقابت های جهانی استرالیا

تیم دارت پیوند اعضای ایران در رقابت های جهانی پیوند اعضا به مقام سوم تیمی دست یافت.

بازگشت کاروان پیوند اعضای ایران از رقابت های جهانی استرالیا با ۷۹ مدال

کاروان ورزش پیوند اعضای ایران با استقبال معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و با ۷۹ مدال ساعتی پیش وارد تهران شد.

عید فطر مبارک

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد

کسب نخستین مدال طلای تاریخ خوزستان در مسابقات پیوند اعضاء جهان/ جایزه ویژه در انتظار موسوی

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: با توجه به کسب نخستین مدال طلای تاریخ پیوند اعضای استان از رقابت های جهانی استرالیا، جایژه ای ویژه به سید علی موسوی اهدا خواهد شد.