پنجشنبه نهم فروردین ماه

خبرها

نصرتی: بدمینتون در انفرادی و تیمی روی سکو خواهد رفت/ در استرالیا شایستگی‌های خود را به نمایش می‌گذاریم

مربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا با اشاره به وضعیت ملی پوشان کشورمان در راه جام جهانی استرالیا گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و شرایطی که وجود دارد، در صدد هستیم تا در رقابت‌های پیش رو نیز مدال‌آور باشیم و در دو بخش انفرادی و تیمی می‌توانیم روی سکو برویم.

نفرات برتر رقابت های شطرنج روز جهانی بیماران خاص معرفی شدند

به مناسبت روز جهانی بیماران خاص مسابقات شطرنج به همت هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران در مجموعه جهان پهلوان غلامرضا تختی پایتخت برگزار شد.

برگزاری مسابقات دارت هیات تهران به مناسبت روز جهانی بیماران خاص

 به مناسبت روز جهانی بیماران خاص، مسابقه دارت از سوی هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران در مجموعه جهان پهلوان غلامرضا تختی پایتخت برگزار شد.

اجرای پویش سراسری «سلامتی را قدم بزن» به همت گروه آموزش و ارتقای سلامت

پویش «سلامتی را قدم بزن» همزمان در سراسر کشور و برای سومین بار با هدف ارتقای سلامت در جهان برگزار می شود.

نشست صمیمی دکتر صالحی امیری با روابط عمومی فدراسیون های ورزشی برگزار شد

نشست صمیمی دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان استان از رئیس هیات خوزستان

نشست هم اندیشی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان برگزار شد که طی آن مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش های رئیس هیات خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

امیری: به دنبال تکراری قهرمانی بانوان در پتانک هستیم/ افتخارات انگلیس را در استرالیا تکرار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضای ایران از برگزاری اردوهای آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا خبر داد و گفت: نخستین اردوی ما از ۱۹ اردیبهشت آغاز شده و درصدد هستیم ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود در بخش بانوان در آقایان نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

حضور جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در همایش پیاده‌روی خانوادگی

جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در مراسم و همایش پیاده روی خانوادگی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، حضور یافت.

نامور : استقبال بی سابقه ای را در رقابت های دارت و شطرنج را شاهد بودیم

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی از استقبال بی نظیر و شرکت ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا در مسابقات دارت و شطرنج در روز بیماران خاص خبرداد.

رضایی دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی شد

طی حکمی از سوی سعید نامور رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی ، حسین رضایی به عنوان دبیر این هیات انتخاب و معرفی شد.

تخصیص سالن ورزشی برای قهرمانان بیماران خاص و پیوند اعضای قم

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با موافقت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم مقرر شد تخصیص سالن ورزشی هیات استان در دستور کار قرار گیرد.

سرمربی تیم دارت پیوند اعضا: رقابت نزدیکی برای پوشیدن لباس تیم ملی وجود دارد

سرمربی تیم ملی دارت پیوند اعضا گفت: سطح فنی نفرات دعوت شده به اردو بسیار بالاست و همه ورزشکاران برای تصاحب پیراهن تیم ملی رقابت نزدیکی با هم دارند.

مسابقه عکاسی به مناسبت عید سعید فطر

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان غربی مسابقه عکاسی را به مناسبت عید سعید فطر برگزار می کند.

ایجاد پل ارتباطی بین انجمن های بیماران خاص و هیات استان مرکزی

در دیدار اعضای هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی با مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر تعامل و همکاری دوجانبه تاکید شد.

آغاز اردوهای آماده سازی پیوند اعضا برای مسابقات جهانی استرالیا

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از برگزاری اردوهای آمادگی این فدراسیون برای حضور در رقابت های جهانی استرالیا خبر داد.

حضور جامعه ورزش بیماران خاص در روز قدس

مسئولان، مربیان، ورزشکاران و قهرمانان ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور در راه‌پیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

برترین های مسابقات شطرنج و تیراندازی گرامیداشت روز جهانی هموفیلی معرفی شدند

رقابت های شطرنج و تیراندازی استان خراسان رضوی «جام رمضان»، گرامیداشت روز جهانی هموفیلی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.