پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

خبرها

آغاز پروسه انتخابات کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

دستورالعمل حضور علاقه‌مندان در انتخابات کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اعلام شد.

ورزش و بیماران هموفیلی

بیماری هموفیلی یک بیماری وراثتی به شمار می رود که مربوط به اختلالی است که در مسیر کروموزوم ایکس رخ می دهد و بیمارانی که دچار وضعیت حاد بیماری هستند دچار اختلالات مزمن و پی‌درپی خونی می شوند و نتیجه آن دردهای مفصلی و تغییر شکل مفصل است.

پیشگیری از ۱۰ صدمه رایج دویدن

یکی از بهترین فعالیت‌ها برای بدن، دویدن است. دویدن را می‌توان به تنهایی و در جاهایی که تراکم جمعیت کمی دارد انجام داد تا فاصله اجتماعی هم را رعایت شود. اما با توجه به مدت نسبتاً طولانی پرهیز از فعالیت‌های بیرون از منزل و کاهش قابل توجه آمادگی جسمانی (قلبی، عروقی، عضلانی، اسکلتی) و افزایش احتمالی وزن در مدت قرنطینه، باید بیشتر احتیاط کنید تا دچار آسیب یا عارضه ورزشی نشوید.

فراخوان وزارت ورزش برای انتخاب بانوان پژوهشگر برتر حوزه علوم ورزشی

وزارت ورزش و جوانان در آستانه برگزاری نخستین کنگره بین المللی بانوان اثرگذار، انتخاب بانوان پژوهشگر حوزه علوم ورزشی را در برنامه دارد.

اقبالی: تجربیاتم را رایگان در اختیار نسل آینده قرار دادم

شنا از جمله ورزش هایی است که سن و سال نمی شناسند و در هر شرایط و وضعیتی که باشید می توان به آن پرداخت، حتی بسیاری از افرادی که با مشکلات حرکتی دست به گریبان هستند به توصیه پزشک به این ورزش روی می آورند تا دوباره سلامتی خود را پیدا کنند. هماهنگی دست، پا و عضلات بدن کافی است تا شما تجربه ای لذت بخش از این ورزش آبی را تجربه کنید اما در بعد قهرمانی همه چیز متفاوت می شود و این جا صحبت از هزارم ثانیه ها است و مدال ها و افتخاراتی که برای رسیدن به آن باید سال ها تمرین و پشتکار داشت.

معرفی برترین‌های قهرمانی کشور ام.اس

پرونده رقابت‌های قهرمانی کشور ام.اس با معرفی نفرات برتر بسته شد.

یک طلاو نقره و دو برنز حاصل تلاش ورزشکاران ام.اس خراسان شمالی

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی گفت: با پایان رقابت‌های ام.اس که به میزبانی اصفهان برگزار شد ورزشکارن ما موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شدند.

اهدای اعضای کشتی‌گیر نوجوان تنکابنی به بیماران نیازمند

اعضای بدن کشتی‌گیر ۱۷ ساله تنکابنی که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

آغاز رقابت های ورزشکاران ام.اس از 20 دیماه

رقابت های قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران ام.اس از 20 دیماه در اصفهان آغاز می شود.

موسوی: کاروان کیفی به مسابقات جهانی استرالیا اعزام خواهد شد

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از اعزام کاروان کیفی این فدراسیون به مسابقات جهانی استرالیا در فروردین سال آینده خبر داد.

همدلی یلدایی در نشست صمیمی بیماران خاص آذربایجان شرقی

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی گفت: جشن یلدا و همدلی صمیمانه ورزشکاران و خانواده های این عزیزان با مشارکت اعضای فعال و گروه های مختلف خیرخواه استان برگزار شد.